Gyakran ismételt kérdések

Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?

12:00 óráig leadott megrendelésedet még aznap feladjuk a kiszállító cégnek. Ha 12:00 után rendelsz, akkor azt csak másnap tudjuk feladni. Mindig következő napi szállítással küldjük ki a csomagjainkat.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás költsége:

0 - 14 999 Ft-ig 1 290 Ft
15 000 Ft felett Ingyenes házhozszállítás

 

Hétvégi kiszállítás van?

Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot.

Az akcióitok, kedvezményeitek összevonhatók?

Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kedvezmény érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a feltüntetett időszakra érvényes. A kedvezmény készpénzre nem váltható.

Mennyiségi kedvezményhez felhasználhatom a kuponomat?

Mennyiségi kedvezmény nem összevonható a kuponokkal. 

Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?

Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphasd meg a csomagodat ahogyan kérted. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum ér, kérlek jelezd felénk és mi kivizsgáljuk.

Milyen értesítést kapok a kiszállításról?

Az GLS csomagküldő partnerünk email-ben fog értesíteni téged a kiszállításról.

Más is átveheti a csomagom?

Igen, természetesen.

Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?

Futárunk két alkalommal kísérli meg a csomagod kézbesítését előzetes telefonos egyeztetéssel. Ha ennek ellenére nem tudod átvenni a csomagodat.

Nyomon követhetem a csomagom útját?

Igen, természetesen. Nincs más dolgod, csak írd be a visszaigazoló emailben kapott csomagkövetési azonosítót a GLS weboldalán a rendelés nyomonkövetése részhez. 

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?

Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Jó hír, hogy minden futár rendelkezik terminállal, így lehetőség van kártyás fizetésre is, ha igénybe szeretnéd venni. 

Vállaltok pénz visszafizetési garanciát, ha a termékkel nem lennék elégedett?

Igen, a Xbolt.hu webáruházban lévő összes termékre 30 napos pénz visszafizetési, illetve csere garanciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lennél elégedett a termékkel, küldj egy e-mailt a hello@xbolt.hu e-mail címre