Visszatérítési szabályzat

SZÁLLÍTÁSI PANASZ

Ha terméke szállítás közben megsérült, vagy nem felel meg megrendelt terméknek, kérjük, értesítsen bennünket a hibáról az átvételtől számított 48 órán belül.

Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a csomag fényképével (ahol a feladó címke is látható) és a beérkezett termékről, amely egyértelműen mutatja a kár helyét.

Az email cím: hello@xbolt.hu

Elsőbbséggel kezeljük panaszát, és őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségért.

VÁSÁRLÁSI ELÁLLÁS

A csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül lehetősége van elállni a vásárlástól vagy más termékre cserélni a megvásárolt terméket.

A visszaküldendő tételnek sértetlennek kell lennie, az eredeti és sértetlen csomagolásban, a mellékelt összes felszereléssel együtt. Ellenkező esetben az igényt elutasítjuk, vagy csak részben oldjuk meg.

A csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül van lehetősége visszaküldeni a csomagot. 

A csomag elküldése előtt feltétlenül ellenőrizze a megrendelés visszaigazolását vagy a megrendelés után e-mailben kapott számlát, hogy a terméket a mi online áruházunkban vásárolta. Abban az esetben, ha olyan terméket küld vissza, amely nem a miénk, nem vagyunk felelősek a hibájáért, és nem küldjük vissza a csomagot.

Azt tanácsoljuk, hogy küldje el a csomagját ajánlott levélként vagy csomagként, hogy az elküldött szállítmányról legyen visszaigazolása. Ez azért fontos, hogy a csomag elvesztése esetén is megoldható legyen a panasza, a nyomon követési számon keresztül történő kézbesítési visszaigazolás alapján.

A szállítási költség a feladó fizeti, az utánvétes szállítmányt nem fogadjuk el.

Amint a panasz osztály megkapja a csomagját, cserébe új terméket küldünk, vagy a vételárat 14 munkanapon belül visszatérítjük.

Tételek listája, amelyeknél a vásárlástól való elállás nem lehetséges, ill. korlátozott:

  • Tisztítószerek, polírozó paszták,krémek…: A terméket csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfóliát / tömítést nem távolították el ill. még nem nyitották meg és nem használták.
  • Fürdőruha, fehérnemű: Fürdőruha és fehérnemű higiéniai okokból nem küldhető vissza.
  • E-könyv: Az e-könyv szellemi tulajdon, amelyet anyagilag nem lehet visszaküldeni (átruházható vagy lemásolható), ezért nem lehet cserélni vagy visszatéríteni a vételárat erre a cikkre.
  • Készlet, csomag: Az egyes termékek részleges visszaküldése a készletből nem lehetséges. 
  • Ajándék: Az ajándékba kapott termékekre nem lehet panaszt tenni.

POZITÍVAN CSAK AZOKAT A KÖVETELMÉNYEKET OLDJUK MEG, AMELYEK MEGFELELNEK A FELTÉTELEKNEK.

GARANCIÁLIS CSERE

Ha a termék elromlott, ill. nem működik megfelelően, az ajánlatunkban szereplő összes elektronikus eszközre 2 év garanciát igényelhet.

A garancia nem érvényes:

  • fizikai sérülések
  • használat miatti kopás
  • A termék helytelen, nem megfelelő és gondatlan használatából eredő hibák

A terméket eredeti és sértetlen csomagolásában kell visszaküldeni, minden kísérő felszereléssel együtt. Ellenkező esetben az igényt elutasítják, vagy csak részben oldjuk meg.

 

A csomag elküldése előtt feltétlenül képes a megrendelés visszaigazolását vagy megrendelését követően e-mailben feltölteni, hogy a mi online áruházunkban vásárolta meg a terméket . Abban az esetben, ha olyan módon küldje vissza, amely nem a miénk, nem vagyunk felelősek a hibájáért, és nem küldjük vissza a csomagot.

A kérelem benyújtásától számítva 14 nap áll rendelkezésére.

A visszaküldéshez a következő formanyomtatvány kitöltése szükséges kinyomtatva vagy kézzel megírva  :

Letölteni itt tudod

A visszaküldési cím ahová a terméket a kitöltött vagy kézzel megírt nyomtatvánnyal együtt várjuk:

Webshippy Logisztikai Központ 2151 Fót East Gate Business Park, C/2

A címzésnél kizárólag ez a név és cím szerpeljen!

A kitöltött dokumentumon az IBAN, nemzetközi bankszámla száma szerepeljen amire a termék / termékek árát 14 munkanapon belül utaljuk vissza.

Azt tanácsoljuk, hogy küldje el a csomagját ajánlott levélként vagy csomagként, hogy az elküldött szállítmányról legyen visszaigazolás. Ez azért fontos, hogy a csomag elvesztése esetén megoldható legyen a panasza, a nyomon követési számon keresztül a kézbesítési visszaigazolás alapján.

A szállítási költség a feladó fizeti, az utánvétes szállítmányt nem fogadjuk el.

 

Kizárólag sértetlen, bontatlan dobozban érkező termékek esetén tudjuk a teljes pénz-visszafizetési garanciát vállalni. 

1. Az Ügyfél A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján jogosult arra, hogy a szerződéstől indokolás nélkül elálljon. Az Ügyfél az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén

- a terméknek,

- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

2. Az Ügyfél az elállási jogát a termék átvételét megelőzően is gyakorolhatja.

3. Ha az Ügyfél él az elállás jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát 
köteles eljuttatni a Kereskedő részére. Az Ügyfél az elállás jogát gyakorolhatja a jelen ÁSZF mellékletét képező nyilatkozatminta felhasználásával. Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Kereskedő részére. A Kereskedő minden esetben visszaigazolja a nyilatkozat átvételét.

4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Kereskedőnek. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátuma, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének időpontja az irányadó. A Kereskedő javasolja, hogy az Ügyfél postai küldés esetén a nyilatkozatát legalább ajánlott küldeményként adja postára, hogy ezáltal a feladás ténye és dátuma bizonyítható legyen. Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben, és a jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint gyakorolta.

5. Az Ügyfél elállás esetén köteles a megrendelt terméket bontatlan dobozában, késedelem nélkül visszajuttatni a Kereskedőhöz, de köteles azt legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék visszaküldésének költsége az Ügyfelet terheli. A Kereskedő az utánvéttel vagy portó (címzett fizet) szolgáltatással küldött csomagot nem veszi át. A termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán az Ügyfelet semmilyen más költség nem terheli.

6. Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kézbesítési költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Kereskedő által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Kereskedő jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy az Ügyfél nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Kereskedő a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Kereskedő, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

8. Kereskedő a termékek jellegéből fakadóan kizárólag bontatlan, érintetlen csomagolásban visszaküldött termék esetén téríti meg a fent részletezett költségeket. Visszáruként küldött sérült vagy felbontott doboz esetén az elállási és visszatérítési folyamatot Kereskedő azonnali hatállyal terminálja, melyről az Ügyfelet haladéktalanul értesíti.